Signature
請問點樣先至整倒有signature 呢一欄喺下面呀?入去設置,再揀個人信息。 得左,果然反應超快,隔離網,凈係貼頭像都等一年呀{:6_221:}
俾個 讚 你
LIKE{:6_178:} :loveliness: {:6_140:} 如果發覺個網有問題請出聲我會插爆網主叫佢跟進{:6_215:} 咁呀,我努力D睇下有冇其他問題,
俾多D藉口你,,,插爆佢{:6_167:} ybkwok 發表於 2012-2-26 12:34 static/image/common/back.gif
咁呀,我努力D睇下有冇其他問題,
俾多D藉口你,,,插爆佢
{:6_217:} {:8_270:}{:8_271:} 其實呢邊已經比隔離好好多啦,起碼有問題即刻跟進,
努力努力,無限支持{:6_146:} 肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-2-26 09:26 static/image/common/back.gif
入去設置,再揀個人信息。
點樣喺signature 度貼上圖片? 將條 link貼答名欄,攪店 1398killer 發表於 2012-3-16 13:58 static/image/common/back.gif
將條 link貼答名欄,攪店
最幣都揾唔到幅相條link,
幅相喺我部電腦度{:6_177:} totoleong 發表於 2012-3-17 12:47 static/image/common/back.gif
最幣都揾唔到幅相條link,
幅相喺我部電腦度
將相片SAVE去YAHOO的相簿,
再將條LINK貼你個人設置到~ 1398killer 發表於 2012-3-17 12:50 static/image/common/back.gif
將相片SAVE去YAHOO的相簿,
再將條LINK貼你個人設置到~
好似幅相出唔到{:6_143:}
真失敗{:6_142:} 係咪相片太大?
最好改細D, ybkwok 發表於 2012-2-26 09:33
得左,果然反應超快,隔離網,凈係貼頭像都等一年呀
俾個 讚 你
LIKE
乜你貼到咩?
我等一年都未貼到咼。。。 totoleong 發表於 2012-3-17 13:37 static/image/common/back.gif
好似幅相出唔到
真失敗
用外掛 LINK, (e.g: photobucket, flickr....) , 再copy 個條link 入簽名欄內, 攪店~ jieda 發表於 2012-3-17 18:32 static/image/common/back.gif
乜你貼到咩?
我等一年都未貼到咼。。。
隔離貼到la,由註册等到過左檔,
{:6_139:}咁耐以來,咁多人問點解轉唔到頭像,無人做過野,
直至呢邊開左,佢又轉到喎,HaHa,
不過,巳經唔關我事la,{:6_155:}
我巳經轉左會{:6_168:} 1398killer 發表於 2012-3-17 22:47 static/image/common/back.gif
用外掛 LINK, (e.g: photobucket, flickr....) , 再copy 個條link 入簽名欄內, 攪店~
搞來搞去卒之搞到{:6_168:}
頁:
[1]
2