Kingkong4616 發表於 2025-9-26 21:53:12

新手開缸一問

我想問下點樣係開始爆苔?

sai1182 發表於 2025-9-26 23:32:53

活石開缸 支燈開光D同時間長D就會慢慢出啡苔
死石開缸 要加硝化細菌丟幾粒魚糧之後同上 (建議死石開缸都加幾粒細活石引菌比較快)
頁: [1]
查看完整版本: 新手開缸一問