ybkwok
發表於 2012-3-20 07:17:36
太慢啦
個網實在太慢啦,有時仲死埋,真係再要搞搞佢喎{:6_221:}
westbb
發表於 2012-3-20 07:23:25
入到了{:6_178:}不過都係慢左D
ice28720
發表於 2012-3-20 07:44:38
仲未攪完的,仲會有一段時間係咁,請忍耐!{:6_161:}
肥嘟嘟河馬仔
發表於 2012-3-20 07:48:46
{:6_161:}攪緊因為要跟過晒每一樣野,請大家見諒。
ybkwok
發表於 2012-3-20 08:15:28
加油,加油
{:6_204:}{:6_203:}{:6_204:}{:6_203:}
{:6_203:}{:6_204:}{:6_203:}{:6_204:}
westbb
發表於 2012-3-20 08:28:14
期待新景象{:4_93:}{:4_93:}{:4_93:}加油
大力支持{:6_140:}
肥嘟嘟河馬仔
發表於 2012-3-20 09:04:24
修復網站會出現時快時慢,請見諒{:6_161:}。
samkeikei
發表於 2012-3-20 09:54:02
手機直情上唔到{:6_162:}
Corgi
發表於 2012-3-20 10:13:15
X2 {:6_177:}
Professor
發表於 2012-3-20 10:28:24
你知BU 知道, 你知BU 知道......禾鄧花兒也捨了~~~~~~~~~~~~~~~~~~
肥嘟嘟河馬仔
發表於 2012-3-20 10:29:26
e+上到呀
Professor
發表於 2012-3-20 10:39:10
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-3-20 10:29 static/image/common/back.gif
e+上到呀
係好似好左喎!!! {:6_178:}
westbb
發表於 2012-3-20 10:40:28
我用手機上到啵,不過load 得好慢
vsvs
發表於 2012-3-20 11:49:41
好咗啲,但反應不順,仍待改善
Corgi
發表於 2012-3-20 12:18:09
E+上到,不過 Load 得好慢{:2_28:}
redink
發表於 2012-3-20 15:20:41
{:6_198:}
mayreef
發表於 2012-3-20 16:49:57
慢慢慢慢慢慢.............加油{:6_173:}加油{:6_173:}加油{:6_173:}
oh08yeah08
發表於 2012-3-23 10:54:57
有改善....{:6_178:}
totoleong
發表於 2012-3-23 11:10:38
宜家順好多{:6_147:}
cmlo413
發表於 2012-3-23 14:56:06
正常返{:6_138:}
頁:
[1]